შეფასების რუბრიკა

კრიტერიუმი
1–4
5–6
7–8
9–10
არითმე-
ტიკული
ფესვის თვისებები.
იცის
არითმე-
ტიკული
ფესვის თვისებები,
მაგრამ
ვერ
 იყენებს.



იცის
არითმე-
ტიკული
ფესვის თვისებები,
მაგრამ
ყველა
სიტუაციაში
ვერ
 იყენებს.

იცის
არითმე-
ტიკული
ფესვის თვისებები,
იყენებს
და
საკმარისად
ორიგინა-ლურია

იცის
არითმე-
ტიკული
ფესვის თვისებები,
იყენებს,
მთლიანად
ორიგინა-
ლურია

მსჯელობა/
დასაბუთება.
ვერ ასაბუთბს.
ასაბუთბს
მაგრამ არა
სწორად.
ასაბუთბს და
საკმარისად
ორიგინალურია
მთლიანად
ორიგინალურია.
იყენებს
გამოსახუ-ლებების
გარდაქმნისას
არითმე-
ტიკული
ფესვის თვისებებს.

იყენებს მაგრამ
ვერ ასაბუთბს.

იყენებს,
ასაბუთებს,
მაგრამ არა
სწორად.
იყენებს, ასაბუთებს
და საკმარისად
ორიგინალურია
მთლიანად ორიგინალურია

განზოგადება
მიზანი არ
არის
მიღწეული.
მოთხოვნი-ლების
უმრავლესობა
არ არის
გათვალიწი
ნებული.

მიზანი
მინიმალურად
არის
მიღწეული.
ზოგიერთი
მოთხოვნი-
ლებაა
გათვალის-
წინებული.

მიზანი
მიღწეულია.
მოთხოვნილება
ზოგადად
გათვალის-
წინებულია.

მიზანი
მიღწეულია
ყველა
მოთხოვნილება
გათვალის-
წინებულია.